OGame Finland

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Draco foorumi

0

+Paluuisku UUSI TOP-1 SOLO master chef [KARKELO] vs fccrue [CRÜE] KT: 2754M

5

Sneikku

Kukas tulee nyt? #2

759

Sneikku

Recent Activities

• Shiryouiro -

Posted the thread Draco foorumi.

Thread
    Onkos tolle uudelle servulle tulossa omaa foorumia missään vaiheessa?
  • Quote from ArcDucK: “Hopsans. ompas meininki muuttunut sitten siitä kun itse vaikutti täällä. taitaa olla suomi ogame aika kuopattu kapistus.? eikä uutta sukupolvea taida oikein tulla sisään kun on aika hiljainen tämä suomen oma…
  • Sneikku -

Replied to the thread Kukas tulee nyt? #2.

• Ansu -

Aika hiljaista täällä valitettavasti on. Oisko Argus seuraava?
  • Antarez -

njöö jos joku kysyy... niin sanon niinkuin cesar. tulin, näin, lähin menee... :P Nobel next :P
  • Antarez -

No ei tää ihan kuollu ole.. vai? Kantokoski seuraavaksi :P
  • Art -

Posted the thread New Universe - Draco (09.11.2017).

Thread
    Hello! It was quite a long time since the last Universe has been opened in OGame Finland. But this soon will change! As of tomorrow, around 14:00 9th November, the new Universe Draco will be launched! It will have a really interesting configuration,…
  • Hopsans. ompas meininki muuttunut sitten siitä kun itse vaikutti täällä. taitaa olla suomi ogame aika kuopattu kapistus.? eikä uutta sukupolvea taida oikein tulla sisään kun on aika hiljainen tämä suomen oma meininki.? itse miettinyt…
  • No niin...hyvänsorttinen isku! Kyllä Ekiä vietiin taas kuin pässiä narussa :dash: Ei muuta kuin lisää rakentamaan Eki ja täytyy muistaa pitää ne alukset turvassa! Onnea tietysti Windille joka iski jälleen kuin tuuli...
  • Wind -

Replied to the thread [TOT: 92.598.000] Wind [Demo] vs. eki [Antaras2] (A: 3.550.000, D: 89.048.000).

On 13-10-2017 --:--:--, the following fleets met in battle: Vanha jaksaa vielä tämän laittaa postiin :D Huom tämä convertteri on lähellä vanhaa hyvää kuitsin formaattia. Suosittelen. HOJOR EKI Attacker Wind [Demo]