Search Results

Search results 1-20 of 446.

• Kyllä täytyy Ismoo tulla sen verran puolustaa et ei oo oikeet miehet puhumaan savettelusta, ja höykyttäjän vielä vanha kunnon Nobel. Hieno profiitit!

• Mielestäni vähän asiatonta olla tommonen tiukkapipo moderaattori. Varsinkin kun boardi ja koko peli tekee kuolemaa suomessa, luulis älyä olla edes sen verran jäljellä että antaisi porukan keskustella, vaikka vähän aiheesta sivuun. Ei ainakaan minua henkilökohtaisesti haittaa, vaikka täällä hyvin harvoin käynkin.

• Sodanjulistus

Keisari - - Arkisto - Universumi Andromeda

Kappas täällähän on vielä eloa. Näyttää tää meidän kaikkien rakastama R.I.P vähän dominoida sotaa. Noh niinhän siinä olisi käynyt vaikka olisi ollut vastassa kuka vaan

• Meinaa noi pojut ottaa pataa vai No jaa ihmekös kun kerta keulakuva poistui pelistä. Toivotaan et noi isommat miehet voi jotai antaa takas.

• Komeaa jälkee joo. Piti tänne tulla kadehtimaan Kuvitus kaunista kuten minunkin aikana (itseä kehumatta).

• nobot on noboi Bad fleetsave, no fleet. Nättiä jälkee vanhalta kumppanilta.

• Quote from Pörminen: “Quote from Erakko: “voihan se olla että kun kohde oli ohjuksien kantaman päässä niin ehkäpä myös sensorin alla... Itselläkin hävinnyt joskus, se on ikävää. HOJR kaikille mikä liikkui.” ei aivan. jos ioniajo on vaikka taso 8. ohjuksien kantama on 39 sektoria. harvalla senssi kantaa niin kauas. mikäli kantaa niin tuskin ne ioniajo olisi pelaajalla niin pieni kuin taso 8 ja taas ohjukset lentelisivät kauas senssin kantamattomiin. ninjan voi tehdä myös senssin alla niin ettei s…

• Quote from Darth Caedus: “Et tehnyt todellakaan tavanomaista lopetus iskua, eli mahdollisimman paljon tuhoa. Hienoa että joku tekee joskus näinkin. Itse en päässyt kohtaamaan keisarin kanssa koskaan, sääli sillä olisin halunnut kurittaa keisaria:D Hyvät jatkot keisari!” Ottaen huomioon pelitaitosi ja accojesi taso... Et olisi minua koskaan pystynyt kurittamaan. Acco vaihtoi omistajaa.

• Ja nyt on Keisarin aika lopettaa tämä nautinnollinen pelikokemus, jonka jaoitte kanssani. Erityis kiitos R.I.P:lle, jossa oli hienoa ja taitavaa porukkaa. Yhdessä noboina liityimme yhteen ja kaappasimme vallan universumissa. Ja toivottavasti pystytte suoriutumaan tämän johtoaseman kannattelusta ilman minun työ panostani. Tässä siis Keisari aka Jumban viimeinen ristiretki käännyttäessä avaruus jääkäreitä kunnolliseen fleet savetukseen. No fleetsave = No fleet Keisari painuu kesälomille. Seuraavat…

• Mitä isommat edellä sitä pienemmät perässä... vai onkohan se enää noin päin. Monettakohan kertaa nöyryytit diabloo.

• Kuuhan siellä jo oli...

• Sai valmiiksi. Kohteessa 06-02 14:47:36 seuraavat laivueet kohtasivat taistelussa -------------------------------------------------- Hyökkääjä: Keisari ( R.I.P ) [x:xxx:x] Risteilijä: 1 500 -------------------------------------------------- Puolustaja: DawnZ ( TUGAS ) [x:xxx:x] Suuri rahtialus: 76 Aurinkosatelliitti: 6 061 Raketinheitin: 3 529 -------------------------------------------------- 3 kierroksen jälkeen... -------------------------------------------------- Hyökkääjä: Keisari Risteilij…

• R.I.P

Keisari - - Arkisto - Universumi Andromeda

Ei ois Deukallekkaan oppi pahitteeks hehehee. No joo leikki leikkinä. Pitäkää hauskaa kouluttaessa.

• Ei voi muuta sanoo ku graz, oot tosi hyvä pelaa. Joo ei paljoo jaksa kiinnostaa siirtää noita resoja piiloon.

• gz... nauti toutoistas...

• Taas otti enar nenille, ei hajuakaan monesko kerta. Kohteessa 05-07 14:03:31 seuraavat laivueet kohtasivat taistelussa -------------------------------------------------- Hyökkääjä: Keisari ( R.I.P ) [x:xxx:x] Risteilijä: 1 337 -------------------------------------------------- Puolustaja: enar ( N.G.C. ) [x:xxx:x] Suuri rahtialus: 2 510 Kierrättäjä: 60 -------------------------------------------------- 6 kierroksen jälkeen... -------------------------------------------------- Hyökkääjä: Keisari …

• Joo en mä sun takia rupee rahteja saveemaan. Jos taas jotain saisin susta irti

• Tää on sitten vissiin kostoiskun kostoiskun kostoisku? Vähän moonshotilta toi vaikutti mut ekan höökin archie väisti. Joten ei kai halunnu mulle luovuttaa erinäisistä syistä Kohteessa 04-30 19:29:07 seuraavat laivueet kohtasivat taistelussa -------------------------------------------------- Hyökkääjä: Keisari ( R.I.P ) [x:xxx:x] Risteilijä: 666 -------------------------------------------------- Puolustaja: AR_chie ( HPR-H ) [x:xxx:x] Pieni rahtialus: 109 Kevyt hävittäjä: 1 586 Kierrättäjä: 47 Va…

• Quote from AR_chie: “Surprise... :D” Toi alkaa mennä jo posthuntiks ;))) Mut hieno kosto vaikka itsesanonkin

• No jaa, kyl sä vähän lisää fleettii tarvit jos haluut tulla meitistä läpi, voitoilla tai ei... Ja jos sulla ois ollu saumaa ninjata tuo niin tottakai mä olisin siihen safetyprobet ja hidastukset heittäny.