Search Results

Search results 1-20 of 514.

This Forum is in a READ-ONLY mode.

Please visit the new FI forum section on the new forum: HERE (You'll require a new board account)

• Nopeella arviointi metodilla kaivosten keskiarvot on: Metu 26,3 krisu kaheksan planeettaaa joita yhellä 21, toisel 23 (toisen noist voi posauttaa planun siis) ja lopuilla 24 deutti suurimmas osas 21 parila pallol 20 tai 19 JA yleisön pyynnöstä gravia EI ole tehty.

• Sija 35 laivue 13 tutkimus 42 Pieni rahtialus n. 1683 Suuri rahtialus n. 1350 Kevyt Hävittäjä n. 8267 Raskas Hävittäjä n. 9 Risteilijä n. 1190 Taistelualus n. 310 Kierrättäjä n. 1500 Vakoiluluotain n. 200 Taisteluristeilijä n. 916 Resuja löytyy pallloilta PALJON!!!! Liittouman TmpA jäsen. Kaks vai kolme tähtiporttia ainakin kolme kuuta. Kahen kuun läheltä löytyy PRKL porukkaa. Ne on välillä aika innokkaita ottamaan mun laivaston kiinni 2:102 alueella kannattaa olla varvaine eikä ainakannata usko…

• wtf-monkey.jpg Kyl se siitä black-union mut saat laittaa itte ton eteenpäin Se on sun acos nytten.

• Veikkaan että osaa esittäytyä itse. (jos haluaa)

• Meni jo.

• Parhaimpia esittely tekstejä mitä olen nähnyt

• Tekee suurta aivotyötä. xS Ei oo menny jakoon vielä. ps. kysyin jo varjoltakin apua aivotyöhön

• Quote from SnakeQ: “on se mukavaa ku tähdet tippuu ,varsinkin jos tippuu iha naapuris:P Mä tiesin tän! mä ennustin tän!hehe siis tiesin oikeesti...ennustin...” Mäkin osaan ennustaa!! "Ihmisiä tulee kuolemaan" noin osaan ennustaa eiks ye Mut nice. Ja UnFriendly osaat sää pelata ;P

• Quote from kalamatti: “Huomasin kyllä hyökkäyksen mut en jaksanut tehdä asialle mitää kun en enää pelaa uni 2.” Anna aco eteenpäin jollekulle joka haluaa. (!)

• Viimenen. Olisin varmaan voinu tehä enemmänki mut en jaksanu. [center] 09-23 11:22:40 Seuraavat alukset kohtasivat: Hyökkääjä Ddevil [ TmpA ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Suuri rahtialus 89 ________________________________________________ Hyökkääjä Ddevil [ TmpA ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Risteilijä 64 Taisteluristeilijä 50 ________________________________________________ Puolustaja Juhazi [ DA_ ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯…

• Ei ihan suurryöstä. Mutta melkeen ;P [center] 09-23 11:19:35 Seuraavat alukset kohtasivat: Hyökkääjä Ddevil [ TmpA ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Pieni rahtialus 231 ________________________________________________ Hyökkääjä Ddevil [ TmpA ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Risteilijä 70 ________________________________________________ Puolustaja Juhazi [ DA_ ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Suuri rahtialus 50 ___…

• [center] 09-23 11:09:48 Seuraavat alukset kohtasivat: Hyökkääjä Ddevil [ TmpA ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Suuri rahtialus 176 Risteilijä 170 ________________________________________________ Puolustaja Juhazi [ DA_ ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Vakoiluluotain 15 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Raketinheitin 375 ________________________________________________ Killing Time Hyökkääjä Ddevil (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯…

• Ei oo suurryöstö mut on se PRKL:en oppipoikia kuitenkin. [center] 09-23 13:19:44 Seuraavat alukset kohtasivat: Hyökkääjä Ddevil [ TmpA ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Risteilijä 55 Taisteluristeilijä 30 ________________________________________________ Hyökkääjä Ddevil [ TmpA ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Suuri rahtialus 19 ________________________________________________ Puolustaja ZutHell [ PRKL ] (x:XXX:x) ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯…

• Quote from SnakeQ: “viikko, meni kuka ssaa accon?” Ei se aika taulu niin pilkun tarkka ole..

• Aco pistetään eteenpäin varmaan viikon päästä niin kaikki mahdolliset on huomannut tän. Ja oi kyllä mä osaan säännöt

• Aika kauheen vanha rapsa ihmettelin et mitä onks huntsman back mut ei Ja oon ihmetellykki välillä et mistä hemputista oot kimizu repiny toho sigiis ton lauseen että olisit tuhonnu 23rippiä kerralla. Mut täähän selittääkin jo paljon^^ Tosi kaunista katsottavaa

• Palloja on suurin osa 1g yks pallo 2g ja yks pallo 4g löytyy kolme kuuta kaikissa portti. Osa kaivoksista melko hanurista deutti kaivokset ihan ok. En ole siis tutustunut acoon paremmin kunhan olen sen laivastoa välillä käyttönyt tilaisuuden tulessa. Acon piti tulla mulle väliaikaisesti sedän hoiviin mutta nyt se onkin pysyvästi ilmeisesti. Oma aconi on sijalla 27 Sen aioin pitää. (Ddevil) Toivomus olisi että aco pysyis TmpA liittoumassa. Pistän teille ehdokkaille/halukkaille viestiä kunhan kerk…

• 17 * HeIsGodNow TmpA 805.744 Pisteet 6 * HeIsGodNow TmpA 22.877 Laivue 39 - HeIsGodNow TmpA 138 Tutkimus Lisä tiedot pm.

• Kyllä sun kannattaa omasta mielestäni jatkaa uni2. Tommonen pikku erhe vaan. Ei sillä välilä. Eteen päin vaan

• Quote from Snabu: “jos on vielä jaos niin mua vois kiinnostaa.. pelaan itse 3 unis, ja sanotaanko näin että en oo mikään aivan täysin noob.” Pystytkö perustelemaan ton väittees jotenkin? Että et ole aivan täysi noob.