Search Results

Search results 1-20 of 940.

This Forum is in a READ-ONLY mode.

Please visit the new FI forum section on the new forum: HERE (You'll require a new board account)

• Ensinnäkin Ankka mahtava kuulla susta pitkästä aikaa Mutta siis epäilisin, että oli maa tai uni mikä tahansa, niin aina löytyy joitakin huijareita. Itse kyllä viihdyn quantumissa ja pärjäänkin ihan hyvin: 43 stay master chef (7.543) 227.121.053 Sielä myös pääsee nopeesti alkuun jos tietää mitä tehdä ja osaa pelata. Myös sielä pelaa tällä hetkellä mun lisäksi, Wind, Juke ja Anniix eli jonkun verta peliseuraakin lötyisi ja apuja alkuun. Ja tuolla jos huijaa, niin banni vasara kyllä heiluu, eilen v…

• Flightman, tuuhan orgin quantumiin pelaamaan jos kiinostais. Voin auttaa sut alkuun yhdessä muiden kanssa jotka sielä pelaa. Kyseessä 5x uni, joten nopeus on aika kova. Myös jos barymissa haluut pelata, niin voin hankkia sulle accon.

• Ens vuoden puolella saattaa olla tulossa uusia yhdistymisiä ympäri maita. Joten ihan pois suljettua ei ole sekään, että silloin barym ja capella yhdistyisi suomessa. Tämä tosin on iso ehkä ja GF:llä välillä kestää näissä pitkään, mutta tälläinenkin mahdollsuus on olemassa. Mut mitä oon katellut, niin nykyään on todella helppoa pelaa multi accoilla ja kukaan ei voi sitä todistaa. Esim. Omistat tietokoneen, sekä älypuhelimen ja tabletin. Jokaiseen näistä voit saada helposti eri ip:n. Eli käytännös…

• Nobel tossa oot kyl oikeessa. Mut miten oon ymmärtänyt, että nää ulkomaalaiset on melkeen ainoita jotka käyttää rahaa tässä unissa? Joten GF:llä ei mitään kauhean suuria haluja oo bannata sellaisia jotka tuo rahaa, tämän oon nähnyt orgin puolella.

• Pitkästä aikaa piti tulla tänne katselemaan mitä tapahtuu. Mukava ninjahan tässä tosiaan. Syntax, on noita väistöjä 3sec tehty, muistaakseni myös aikoinaan juke vai spuge sai väistettyä mun ja kylän iskun 2sec ajalla. Ettei se ihan mahdoton ole, kun portilla vaan äkkiä kaikki ja toiseen kuuhun.

• No tuuhan quantumiin ja pistä sielä mulle viestiä, niin lähetän sulle resuja, että pääset alkuun. Tässä unissa ei pahemmin voi laadusta puhua, kun niin vähän pelaajia ja vaan parit jotka edes jotain osaa. Ite en tohon retroon lämmennyt, kun koskaan en siinä ole pelannut, vaan tätä uutta, niin sen takia jätän sen väliin kokonaan.

• Täällähän näköjään vähän pelaajia, mutta toimintaa kuitenkin jonkun verta. Mitäs jos te jäljellä olevat vaan siirrytte aktiiviseen uniin, orgin quantumiin, jossa autan teidät kaikki alkuun ja saatte 100k pistettä nopeesti. Kyllä nää polakitkin kylllästyy täällä pelaamaan, jos ei oo ketään kenen kanssa pelata. Mutta itse iskuun, niin ihan kiva ninjahan se oli, näköjään BTA osaa jotakin myös, vaikkei savetus oliskaan ihan hallussa

• Lopun alkua

master chef - - Keskustelu

Kaipa tähän voisi kirjoittaa jotain, kuitenkin yks pitkä aikaisimmista kavereista kyseessä Mutta siis aivan mahtava ollut meidän yhteinen aika, ekalla sun pelikerralla ja sitten toisella. Yksi sotakin käytiin yhdessä ja muutenkin aina olet ollut mukavaa peliseuraa. Kiitoksia näistä vuosista ja tokihan harmi se on, että taas yks poistuu, mutta ymmärrettävää.

• Tässä kyse siis hyökin paluusta, jonka tein. Huomasin, että ankka oli menettännyt fleettinsä ja iso rk syntynyt sinne. Katsoin ja ainoastaan fccrue oli online, joten tiesin kuka oli tehnyt. Laskin sitten paluu ajan ja tiesin myös, että tähdet oli pakko olla mukana, koska muuten fleetti ei ois riittänyt. Kysymys olikin, että menikö fccrue 100% vai 90% vauhdilla ja koska tähdet niin hitaita, niin veikkasin 100 ja lopputulos tässä. Sekuntti paluuseen mentiin ja kaikki romutkin tuli talteen. On 15-0…

• Tälläinen pienempi tällä kertaa. On 16-04-2016 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker master chef [KARKELO] ________________________________________________ Battlecruiser 12.924 _________________________________________ Defender hunyod ________________________________________________ Small Cargo 2.783 Large Cargo 2.056 Light Fighter 14.080 Heavy Fighter 247 Cruiser 340 Battleship 49 Colony Ship 1 Recycler 780 Espionage Probe 331 Bomber 1 Destroyer 107 Deathstar 2 Battlecruiser 19…

• Näitä tuli jo pari päivää sitten koitettua, mutta silloin ei onnistunnut. No tänään sitten menin ja 11min fleetin paluun jälkeen mun alukset osuivat, tarkkaa tietoahan ei ollut milloin fleetti palaa, mutta aavistus oli. Deuttia myös meni aika paljon, kun galaksin yli piti lentää, mutta silti deutit tuli takas ja voittokin vähän. BTA ryösti 34M romuista, mutta ne kyllä tulee haettua takaisin tässä tämän kuun aikana. Mutta tässä 4 top-10 isku yhdistymisen jälkeen. On 14-04-2016 --:--:--, the follo…

• Quantum on ihan quantum jota ite oon pelannut aloituspäivästä asti. Yhdistymisessä Uni 35 sekä electra yhdistettiin tähän. Laitelallekin tervetuloa koittamaan, autan kyllä hyvään ja nopeaan alkuun board.en.ogame.gameforge.com/b…r-bigboy-rio-td-1172-5bn/ Tossa vielä foorumin postaus, tarinan kera joten käykää lukee jos haluatte. Mutta periaate siis WC luotti niin paljon fleettiinsä, ettei koskaan savettanut ja samoin 2 muuta jotka savetti sen kuuhun. Perus idea taas toteutui tossakin, että savett…

• ogotcha.universeview.be/en/rep…8a-5581-b727-3acf68921c0c Kyseessä siis isku joka tehtiin viime yönä quantumissa. Ajattelin tänne pistää, koska uskon et moni haluaa nähdä tämän ja ei aktiivisesti seuraa orgia. War-machine tippui sijalta 1 sijalle 54. Käykääs kurkkaa, on meinaan aika pamaus.

• Joo fleetti vaan oli, tämänkin olisi voinut estää pelkästään se et siirtänyt fleetin vaikka 2g. Tällöin ei meidän deutti ois millään riittänyt ja aikakin ois ollut meitä vastaan. Mutta rasta otti kuitenkin iskun hyvin ja tosiaan ainakin kunnon pamaus tuli

• Oho pistetään se moka ihan väsyn piikkiin, kiitosta vaan sneikulle korjaamiseta

• Tässä tämä toinen isku joka tehtiin heti ensimmäisen perään. Muutos ensimmäiseen iskuun oli kuitenkin, että deutti tilanne kuitenkin aika heikko ja Ankka ja kylä sen verta kauempana, että päätettiin niiden hoitaa taustatuki. Valikoitui kummastakin laivueesta 10 luotainta kuskeineen jotka ohjasivat jo taistelussa olleet alukset uuteen koitokseen. Myös kuussa oli n. 280M resuja jotka sitten haettiin pois hyökkääjien toimesta. Nyt on laivueiden aika levätä ja kerätä voimiaan, miljoonat alukset jäiv…

• Tämä oli suunnittelilla jo ennen yhdistymistä, että kootaan joukot ja isketään. Tiedossa oli, että ajankohta oli valittava tarkkaan, koska rk iso, että sen kierättäminen vaatii aikaa. Päätettiin koittaa tänä yönä ja koittaa, kokoonpanokin monille täällä varmasti outo ja ihmeellinen. Sanottakoon sen verran, että orgin puolella olen ollut windin ja juken kaveri jo parisen vuotta ja tämän takia päätettiin yhdistää myös voimamme täällä. Myös 5 tarvittiin ja Ankka valikoitui joukkoomme ja näin ryhmä …

• Tämä piti jo tehdä andron puolella, viimeinen isku sielä. Yhdistyminen tuli kuitenkin aikaisemmin mitä muistin, niin tuli sitten nyt tehtyä. Voittoa en edes hakenut vaan hyvän taistelun ja sellainenhan siintä tuli. Myöskin Top-10 isku on aina kiva tehdä, tästä on hyvä jatkaa lomailua. On 02-04-2016 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker master chef [KARKELO] ________________________________________________ Small Cargo 16.814 Light Fighter 264.646 Cruiser 33.563 Bomber 2.613 Destr…

• Tilinvaihto

master chef - - Ilmoitukset

Tähän voin sanoo suoraan, että ogamessa kyseinen sääntö ei missään ole mahdollinen. Nimittäin, pelkästään helppo kiertää se lähettämällä pelaajalta A pelaajalle B joka sitten lähettää pelaajalle C joka on sama kuin pelaaja A. Tuskin muuttais sääntöjä, mutta suomessa oikeastaan ois se ja sama, kuka tätä edes jaksaa kunnoolla enään pelata

• Toihan siis, että tulee vaihtoehto ja sitten valitaan kohde universumi mihin mennään. Tässä tapauksessa siis Barym ja sitten maaliskuussa siirtyy sinne ja on lm tilassa kun siirtyy ja sen sitten ite otetaan pois. Mut pitäkää hauskaa ne jotka pelaatte, ite keskityn quantumiin ja sielä tullaankin näkeekin sitten isoja paukkuja, sielä kun joillain 20k tähtiäkin.