Search Results

Search results 1-20 of 529.

This Forum is in a READ-ONLY mode.

Please visit the new FI forum section on the new forum: HERE (You'll require a new board account)

• Mainio isku tosiaan, hyvä lopettaa tuollaiseen. Aikanani luovutin acconi papalle, joka luovutti sen papalle, joka luovutti sen Jumballe/Keisarille, joka lupasi sen minulle palauttaa kun on sillä tarpeikseen pelaillut. Nyt tuo aika on tullut ja originaali acconi on palannut sen oikealle omistajalleen. Ympyrä sulkeutui ja asetin accon lomatilaan, johon se tällä näkymin myös jää...pelaajamäärä universumissa on karsealla tasolla ja pelaamisessa ei ole mitään järkeä. Tosin pitää kyllä myöntää että tu…

• Näkemiin Uni1

Linnan Herra - - Arkisto - Universumi 1

Suuret kuviot olivat aikanaan pienempiä kuin loppuaikana jos niitä keskenään vertaa.. Tosiasiassa kuviot olivat suhteessa aina yhtä isoja kuten taistotkin. Uskoisin että näit ja koit kaiken mitä ogame pelinä voi tarjota sekä kaiken sen mitä pelaaja itse voi pelin oheen luoda..se FSJ missä itse pelasin oli organisaationa paras näkemäni ja et sano yhtään turhaan että muilla ei olisi ollut mahdollisuuksia..ei olisi. Pidemmittä puheitta..tervetuloa myös eläkeputkeen, antaa toistenkin kohottaa maljaa…

• Tervehdys... Täällä sitä käytellään minun vanhaa accoani hienosti, toki olisi ollut hienompi hööki jos oisit käyttänyt tasan 1.998 TR ....jos ymmärrät Jatkahan samaa rataa mullä jo matkaat..suunta on hyvä vaikka kovasti siipeesi saitkin aiemmin. Linnis

• Hyvää Päivää! Täällähän kuhisee vaikka pelaajamäärä vähenee. Silmääni pisti tästä threadista selvästi muuta enemmän katkeruus lähinnä muiden kuin kohteen puolelta. Tisuli suhtautui asiaan melko tyynesti ottaen huomioon että harmi laivojen mennessä on suurin nimenomaan silloin, kun sille ei itse mitään voi. Respect.. Toinen seikka minkä huomioin oli Jacknickin tekemä ennakkovaroitus joka mielestäni tekee iskusta tilanteessa kuin tilanteessa täysin hyväksyttävän ja "laillisen". Tämä peli soutaa 98…

• Varhaiseläke

Hyvää jatkoa RL parissa..täällä on ihan mukavaa kun saa nukkua ja nukkua..ja nukkua.. ja tosiaan kesähän on astunut jo pihamaillemme niin grillaaminenkin on mukavaa

• Apassi on aina keittänyt vierailleen kitkerää kaffetta Onnittelut ninjasta..kyllä se on aina poikaa oli se sitten minkä kokoinen vaan!

• Hahahahahahahaaaaaaa Kyllä Jussi on peto kuten joku jo sanoikin. Kuulin hänen avanneen acconsa taas ja tiesin siitä noin 24h sisällä jonkun poloisen menettävän monen viikon/kuukauden jopa vuoden uurastuksensa. Tätä peliä ei pelata puolivaloilla..se vaatii jatkuvaa valvontaa, organisointia ja siinä se..nerdin sanoin.. "En huomannut sitä probetusta, koska en vielä silloin ollut paikalla. Olin kaverin mummolassa, mutta kiellettiin menemästä nettiin kun piti kirjoittaa rippikoulutapaamiseen tehtävä…

• Eläkkeellä

Kiitokset kauniista sanoista, oli mukavaa kertoa kuvioista kuuntelevalle pelaajalle. Opit niin vauhdilla että epäilin sinun jo pelanneen aiemmin ja voinen olla sitä mieltä että keskiverrosta ylöspäin päädyit, kuten minäkin.. Vietähän mukavia eläkepäiviä ja palaa ihmeessä jossain vaiheessa takaisin jos intoa piisaa..pienen tauon jälkeen on tosiaan mukava palata jahtaamaan muita ja tuijottamaan kuluvia sekunteja. Törmäillään toisissa merkeissä jos onni suo! Linnis

• Kah..pahoittelen erehtymistäni. Tuli lueskeltua muutama rapsa läpi ja selailtua enemmänkin..jäi jotenkin alitajuntaan Hojr Kirpaisija!

• Kaunis atakki. Näitähän olikin syytä alkaa odottamaan kun Apassi sai komentajan viitan harteilleen. Suosittelen väelle Varo-kolulutusta jos pallot sijaitsee likellä Apassin liikuntaväyliä. Hojr Lamb..must save..

• Pahoittelut todellakin Hallitsijalle tästä epäonnen kantamoisesta.. Toivottavasti tämä bugin aiheuttama virhe on mahdollista korjata ja palauttaa laivue..epäilen kuitenkin

• Tarinan loppu

Linnan rakentaminen aloitettiin 2007 viimeisten hetkien aikana. Rakennusaika oli paikoin vaikea ja kivinen, koska ympärillä oli jo paljon verenhimoisia rosvolaumoja. Rakennustyöt saatiin kuitenkin päätökseen, vaikka takaiskuja koettiinkin resojen,- ja niitä kuljettamaan tarkjoitettujen laivojen muodossa. Kun vauhtiin oli päästy ja isommat laivat saatu liikkeelle, kääntyi suunta hyvin nopeasti. Hyvä ystäväni VonIlkka oli tuolloin Jukiksen kanssa kovassa kisakunnossa ja mittelivätkin voimiaan pist…

• Vaikea katsoa kuinka koville ottaa.

• Meillä oli kuulemma G9-Pelkotila..piti harrastaa ukkojen kanssa ryhmäterapiaa Hieno oli hetki kun tajuttiin että kappas vaan sinne ne laivat laskeutuivat kuuhun.. HOJR Hallitsija, kyllä se äkkiä konkarilta sujuu.

• Nonniiiin...arvasin että tämä käy vielä..siksi kysyinkin päivänä eräänä deuzerilta kannulla, onko paatit savessa...ei mennyt perille no..tätä tämä on..elämän kiertokulkua.. Onnittelut jussille..sota pojot onkin miltei täynnä!

• Nyt pitää oikein kääntää kylkeä ja kirjoittaa hieman tänne viimeöisistä tapahtumista. Viimeyönä sain piiiitkästä aikaa olla ottavana osapuolena. Se oli virkistävää. Torpedro kävi kylässä ja mukanaan hän kantoi luottavaista mieltä ja pussillista pullia. Ikäväkseni en ollut kovin vieraskorea, kun sai yksinään istua kahvipöydässä. Aamulla huomasin että oli käynyt ja kuulin naapuripitäjistä samankaltaista tarinaa, notta oli torpedro ollut kuin joulupukk, kun kerkesi kiertämään puolitienoota pullapus…

• 50 sek ennen osumaa aloin määrittään toisessa kuussa kuka lähtee ninjailemaan.. 11 sek ennen osumaa olin kuussa vastassa mehtoa ja heitin vielä siinä ajassa 4001 recyä pois alta ja keräämään romuja. itsekin tuli kippisteltyä jokusen verran joten jouduin yhden viskin jättää pulloon minkä olin jo ajatellut naukkasta..jos otat et aja ...portilla tosin saa hyppiä pikkuhiprakassa

• kippistelin siinä kaikessa rauhassa, kun huomasin että Mehto halusi koittaa minun bensavarastoni tyhjennystä. Sanoisinko että rohkeaa, mutta ei niin viisasta. Täällä istuu sellainen käyrä pumppuasemalla, että maksamatta ei poistuta, jos edes poistutaan..joskus ei..... Kiitokset Mehtolle peleistä, jos se tähän jäi..näemme toisissa tohinoissa. 21lkeo9.jpg Hyökkääjä Mehto (x:XXX:x) Yhteensä: Taistelurist. 1.200 Puolustaja Linnan_Herra (x:XXX:x) Yhteensä: P.Rahtialus 120 S.Rahtialus 200 K.Hävittäjä…

• 1. Hyökkääjä Linnan_Herra (x:XXX:x) Yhteensä: Pommittaja 150 Tuhoaja 100 Puolustaja vajaalahna (x:XXX:x) Yhteensä: Aur.sat 50 R.heitin 3.158 K.Laser 839 Ioni T. 79 ... after 4 round(s) ... Hyökkääjä Linnan_Herra (x:XXX:x) Yhteensä: Pommittaja 150 Tuhoaja 100 Puolustaja vajaalahna (x:XXX:x) tuhottu Hyökkääjä on voittanut taistelun! Hän kaappasi 15.539 metalli, 71.685 kristalli, ja 47.452 deuterium Hyökkääjä menetti yhteensä 0 yksikköä. Puolustaja menetti yhteensä 8.726.000 yksikköä. Romukenttä n…

• En mä Marushga ketään unohdellut..tarkistin vain nopsaan taustatietoa puheisiini viimeiseltä rapsa sivulta...kaikki HPR ukot on nyt alkaneet hieman heräämään ja meidän puolella on tapahtunut pari hölmön hommaa...pääasia että on sota