Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• Quote from ArcDucK: “Hopsans. ompas meininki muuttunut sitten siitä kun itse vaikutti täällä. taitaa olla suomi ogame aika kuopattu kapistus.? eikä uutta sukupolvea taida oikein tulla sisään kun on aika hiljainen tämä suomen oma meininki.? itse miettinyt alkaisiko taas höntsäilee ogamee, mutta enään ei kyllä muista mitenkä nämä riemut tuli laskettua ja useampi isompi töötti tuli aikanaan tehtyä. jäisi sekunnin tarkkuudella itseltä laskematta komiaa on. ” No onhan tää aika kuollut paikka ollut se…

• Kukas tulee nyt? #2

Sneikku - - SPAM

Minä Ehkä Ansu?

• Kukas tulee nyt? #2

Sneikku - - SPAM

Eipä tullut Mites ois Argus?

• Kukas tulee nyt? #2

Sneikku - - SPAM

Jep Ansu

• Kukas tulee nyt? #2

Sneikku - - SPAM

Ei tule vaan minä Ansu

• Tuosta ninjasta innostuneena kattelin että sekä Ytalla, Ninjalla ja Wazdarilla ei ole aktiivisuutta että nythän olisi hyvä hetki hyökätä. Aamulla sitten Yta lähetti pieniä hyökkäyksiä planeetalle kostona aamu kuudesta lähtien. Puolustuksen määrä söi kyllä tuottoa aika huomattavasti mutta jos taas olisi laittanut enemmän paattia matkaan niin deuttikulut olisi olleet jo liian isot. On 30-05-2017 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Sneikku [KRP] __________________________________…

• Tuosta ninjasta innostuneena kattelin että sekä Ytalla, Ninjalla ja Wazdarilla ei ole aktiivisuutta että nythän olisi hyvä hetki hyökätä. Aamulla sitten Yta lähetti pieniä hyökkäyksiä planeetalle kostona aamu kuudesta lähtien. On 30-05-2017 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Sneikku [KRP] ________________________________________________ Light Fighter 50.000 Cruiser 5.000 Destroyer 1.100 _________________________________________ Defender Ninja [A K] ___________________________…

• Resoja kotiovelle, mikäs siinä. Se on kyllä ihmeellistä, mulla oli aktiivisuutta muutamalla pallolla ja + koko ajan kuulla missä fleettini on. Yta tietää että siellä mun fleetti on mutta silti uskalsi tulla loppuun asti? :O

• Pari kertaa yritti mutta vilauttelin valoja tai vakoilin vastaan niin peru. Tällä kertaa vilauttelin valoja muualla kuin kohteessa mutta eipä peruuttanut. Luulin iskuun saakka että Yta vaan kiusottelee ja peruu viime sekunneilla. Mutta eipä tehnyt näin. Ytan kuu oli aktiivisena koko ajan. Tähtiportilla laivat kuulle ja siitä planeetalle. On 29-05-2017 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Yta88 [A K] ________________________________________________ Small Cargo 700 Light Fighter …

• Uusi servu .orgissa. Spica

Sneikku - - Yleistä asiaa

11 :O EDIT: 14

• Taas oltiin pienempien kimppuun tulossa mutta poliisit ei sellaista salli. On 08-04-2017 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Yta88 [A K] ________________________________________________ Deathstar 2 _________________________________________ Defender Shaladur ________________________________________________ Small Shield Dome 1 _________________________________________ Defender Sneikku [KRP] ________________________________________________ Destroyer 230 __________________________…

6 pelaajaa ollaan saatu jo kasaan! EDIT: 9 kappaletta nyt!

Tässä vielä servun asetukset: 3x Fleet speed 6x Economy speed 5 Galaxies 70% DF + 30 Fields 0.5 Deuterium consumption

Eilen iltapäivällä avautu uusi servu tuonne brittien puolelle eli .org eli .en Siellä on FINLAND liitto ja muutama suomalainen on jo pelaamassa. Kaikki ovat tervetulleita

• Aika hiljastahan täällä on. Piti käydä jo aikasemmin gravitonisatit tuhoamassa mutta se kerkeskin tehdä sen jo itse ja sai gravin tutkittua. Piti käydä tuossa aamuyöllä sitten tervehtimässä kun kerran makuuttaa. On 01-04-2017 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Sneikku [KRP] ________________________________________________ Light Fighter 40.000 Cruiser 10.000 Destroyer 1.000 _________________________________________ Defender Wazdar [A K] ________________________________________…

• numberthread...

Sneikku - - SPAM

802 Kyllä. Oli jonkun aikaa (muutama kuukausi?) mahdollisuus siirtää oma acconsa toiseen uniin. Ne accot jotka eivät siirtyneet eli inaktiiviset poistu unin mukana. Kyllä siitä sähköposteja pelaajille lähetettiin.

• numberthread...

Sneikku - - SPAM

800 Uni1-3 yhisty eka andromedaan. Jokunen vuosi myöhemmin andromeda liitettiin barymiin. Nyt on sit barym ja capella jäljellä. Mitään unia ei oo "poistettu"

• numberthread...

Sneikku - - SPAM

798 Piti jo ihan kattoo sun posti historiaa että kuka heittää paskaa niskaan Jaa DeadPhonix, mitäs konvertterille kuuluu? Täytyy nykyään käyttää englanninkielisiä kun ei suomeksi löydy.

• numberthread...

Sneikku - - SPAM

796 Mikäs tässä. Capellassa pääosin hiljaista mutta välillä tulee vakoiluja kymmenittäin.

• numberthread...

Sneikku - - SPAM

794 Mites Redeemerillä menee?