Search Results

Search results 1-20 of 63.

• Kukas tulee nyt? #2

Dahlaine - - SPAM

njääh, vuosittainen kierros eri ex-foorumeille mut jatketaan ansulla (ja omalla häipymisellä taas takavasemmalle)

• Countdown From 10 000

Dahlaine - - SPAM

6861

• numberthread...

Dahlaine - - SPAM

803

• Kukas tulee nyt? #2

Dahlaine - - SPAM

Quote from Sneikku: “Mitä, näkevätkö silmäni oikein? Dahlaine? Täällä? Mitä?” Quote from Laitela: “oho dahl” Kyllä olen, aina välillä. Nyt jopa kahdesti saman vuoden aikana. Enhän minä nyt mihinkään ole tunnustani poistanut. Ja kyllä mä aina välillä käyn jopa ircissä. Yleensä jopa pari kertaa vuodessa... Toisaalta en mä nyt ole täysin irtaantunut muutenkaan gameforgesta. Käynhän mä lähes päivittäin vielä suomenkielisen ika-foorumin jäseniä kiusaamassa. Ja ainakaan vielä kukaan ei ole sattunut "v…

• Kukas tulee nyt? #2

Dahlaine - - SPAM

ajatella, tämäkin foorumi vielä hengissä... no arvataanpas sitten vaikka ansua.

• Kukas tulee nyt? #2

Dahlaine - - SPAM

njääh... arcihe vois tulla sitten ... pitihän sitä nyt tulla joskus kattoon onko tää foorumi elossa laisinkaan

• Kukas tulee nyt? #2

Dahlaine - - SPAM

ehei vanha tiimiläinen tuli kattoon onko paikat vielä pystyssä mut tulee se huippukokki seuraavana

• Dahlaine - MOD

Dahlaine - - Vanhat tiimin jäsenet

päivietty muuten ekaa postia updated

• Europe 1400

Dahlaine - - Ei peliin liittyvä keskustelu

kaksi tunnusta brittiläisille servuille ja yksi saksankieliseen.

• Quote from Laitela: “Eli kysymys kuuluu`pelaako kukaan eri maan kuin suomen universumeissa?” Miten määritellään pelaaminen? Jos lomamoodissa, jonka tilin avaaminen on isolla kysymysmerkillä niin pelaan Quote from Laitela: “ uni35 orgissa ” myös

• eka sivu päivitetty "Team" linkin tietojen perusteella. updated first page

• Countdown From 10 000

Dahlaine - - SPAM

7046

• Countdown From 10 000

Dahlaine - - SPAM

7084 eipä oikeastaan mitenkään, tai no teoriassa postcount luku sen näyttäisi, jos se keräisi joka paikasta. Mutta koska se ei keräänny joka paikasta, ja varsinaisesti se ei edes keräännyt postauksen mukaan vaan postauksesta tulevien aktiivipisteiden mukaan, niin se on aika epäluotettava lähde. Yhteenveto, jos (ja kun) foorumilla ei tule joka viestistä postcountia kyseistä tietoa ei saa mistään selville

• Countdown From 10 000

Dahlaine - - SPAM

7086 eipä tuu mieleen

• Paras GF peli?

Dahlaine - - Ei peliin liittyvä keskustelu

Tuossa pollissa on se "vika", että nää seuraavat pelit on jo kuolleet tai on kuolemassa (tai ainakaan ne ei ole MMOGamessa) : Darkpirates / Tribal Wars / Space4K / Goalunited / MetalDamage / Vendetta / MageFight / KnightsDivine / Legend Online , ja GameForge on perustanut pari uutta peliä, joten se ei ole oikein totuuden mukainen. Mutta seuraavissa GameForgen peleissä on tilit (suluissa jos on useampi) Gladiatus (2) Ogame (2 pelitiliä ulkomailla + 4 SGO tilini täällä) Ikariam (2) BiteFight BiteF…

• Kolme kappaletta tietokoneita omistan (perheessä on semmoinen 10 hyvää konetta ja sitten pari surkeaa konetta) Mitään konsolia emme kuitenkaan omista (ellei täyteen pelejä ängettyä nokia 6151 puhelintani lasketa konsoliksi ) Asiasta toiseen. Aika pahasti vajaat vaihtoehdot, nykysen konsoli määrän (vanhat ja uudet) takia.

• Countdown From 10 000

Dahlaine - - SPAM

7099

• Countdown From 10 000

Dahlaine - - SPAM

7110

• Countdown From 10 000

Dahlaine - - SPAM

7139

• Countdown From 10 000

Dahlaine - - SPAM

7149